Thursday, March 20, 2008

Mi a véleményed erről a beszélgetésről?

ÉN:
mondd ki
Ő:
kaptam egy telefont
ÉN:
de kár
Ő:
elnézést
ÉN:
semmi baj
Ő:
ki kell ugranom boltba
ÉN:
oké
Ő:
elnézést
Ő:
viszlát
ÉN:
semi gond

Ő:
jó reggelt
ÉN:
jó reggel
Ő:
örülök, hogy látom
ÉN:
én is
ÉN:
mi újság?
Ő:
köszönöm megvagyok
ÉN:
bizsereg a puncid?
Ő:
szép idő lesz ma
Ő:
:)
Ő:
látom ma célratörő
ÉN:
mikor mutatod meg már?
Ő:
mit?
ÉN:
a puncidat
Ő:
hogy?
ÉN:
meglátogatsz...
Ő:
és megmutataom?
ÉN:
igen
ÉN:
izgat?
Ő:
elég kurvás
ÉN:
de ha elképzeled, nedvesedsz tőle?
Ő:
igen
ÉN:
nagyon?
Ő:
eléggé
Ő:
érdekes helyzet
ÉN:
az a jó, nem?
Ő:
de igen
Ő:
ami nem hétköznapi
Ő:
persze
ÉN:
úgyis vágysz rá, hogy átadd magad nekem és szolgál, igaz?
Ő:
egy fantáziadús idősebb férfinak
ÉN:
mire vágysz a legjobban?
Ő:
fantáziámban?
ÉN:
igen
Ő:
az durva
Ő:
és eélméleti eléggé
ÉN:
nem baj
Ő:
de nekem nagyon izgis
ÉN:
mondd csak
Ő:
sokat fantáziálok azon, hogy elrabolnak
Ő:
tudom hülyeség
ÉN:
dehogy... folytasd csak
ÉN:
hogy képzeled?
Ő:
pl egy kocsiba betzuszkolnak
ÉN:
és?
Ő:
és elvisznek valami elhagyatott helyre
ÉN:
folytasd, részletesen
Ő:
vagy egy házba vagy valami ilyesmi
Ő:
olvasgatok ilyen történeteket is
Ő:
felizgatnak
ÉN:
majd mutasd meg, melyik tetszett a legjobban
Ő:
ok
ÉN:
van rajtad most bugyi?
Ő:
van
Ő:
bocsánat
ÉN:
vedd le
Ő:
ok
ÉN:
szólj, ha kész van
Ő:
kész van
ÉN:
milyen érzés?
Ő:

ÉN:
izgató?
Ő:
az igen
ÉN:
nedvesedsz?
Ő:
picit
ÉN:
melled?
Ő:
keményedik
ÉN:
meséld tovább amit elképzelsz
ÉN:
hány férfi van ott?
Ő:
2
Ő:
min
ÉN:
kivánnak?
Ő:
és a főnök aki elraboltatott egy idős pasi
ÉN:
szóval mondjuk bevsiznek az irodájába
ÉN:
2 pasi
Ő:
pl
ÉN:
és aztán?
Ő:
megfenyegetnek megzsarolnak
Ő:
hogy azt kell tennem amit mondanak külömben......
ÉN:
és mit mondanak, mit kell tenned?
Ő:
pl elvinni egy csomagot valahova vagy ilyesmi
ÉN:
van valami előirás öltözékre?
Ő:
igen van
ÉN:
micsoda?
Ő:
nőies vonzónak kell lenni
ÉN:
vagyis?
Ő:
szoknya harisnya ......
ÉN:
ird le magad részletesen, ahogy látod
Ő:
bevallom nagyon izgatna ha egy ilyen történetet eljátszhatnék valakivel virtuálisan
ÉN:
itt vagyok
ÉN:
:)
Ő:
komolyan?
ÉN:
persze
ÉN:
a tested mit mond most?
Ő:
rezeg nagyon :)
ÉN:
mire vágysz most a legjobban?
Ő:
erre a sztorira valakivel
ÉN:
na képzejük akkor el
ÉN:
hozod nekem a csomagot
ÉN:
hogy vagy felöltözve?
Ő:
á így nem megy
ÉN:
miért?
Ő:
ezért nem találok erre senkit
ÉN:
mert?
Ő:
nem érzik a lényegét
Ő:
nekem a sztori az izgi nem az aktus
ÉN:
az erőszak lenne a lényeg, nem?
Ő:
igen
Ő:
a kényszer
ÉN:
aha
ÉN:
ezt tudod hogy tudom elképzelni?
Ő:
?
ÉN:
úgy hogy a te kezedben marad, mennyit valósitasz meg belőle, és mennyit tartasz meg fantáziának...
ÉN:
Irsz egy forgatókönyvet a fantáziádról, vagyis pontosan leirod, ahogyan elképzeled, ahogy a legizgalmasabb lenne neked.
ÉN:
És utána eljátszuk, mint egy filmet.
Ő:
?
ÉN:
vagy szindarabot
ÉN:
vagy pszichodrámát.
ÉN:
Igy át tudod élni, amit most csak elképzelni tudsz, de biztonságosan.
ÉN:
És ebből még többet is ki lehet hozni, de azt még nem árulhatom el.
Ő:
mit?
Ő:
kérem kérem
Ő:
mondja el
Ő:
kérem szépen
ÉN:
Ezt csak személyesen tudom eldönteni, az első lépés a "forgatókönyv".
Ő:
kérem ne csiogázzon
Ő:
kérem szépen
Ő:
mit lehet kihozni?
ÉN:
nem tudsz meghatni ugysem
ÉN:
erősebb az akaratom
ÉN:
ezt tudod, ugye?
ÉN:
vannak dolgok, amiket csak akkor mondhatok el, ha megmutattad magad nekem
Ő:
mint pl?
ÉN:
...
Ő:
kérwem szépen
ÉN:
teljesen felesleges, vannak szakaszok, amelyeket nem lehet átugrani, a te érdekedben sem
ÉN:
még nagyon kezdő kislán yvagy :)
ÉN:
és meg kell tanulnod pár dolgot
ÉN:
látod, még az 1. sz. szabály se megy, és hol vagy még a hetediktől
Ő:
csak egy kicsit mondjon el belőle
Ő:
kérem szépen
ÉN:
nem lehet, hidd már el
Ő:
akkor mit lehe?
ÉN:
egyelőre még vizsgálgatlak, hogy alkalmas vagy-e arra, amire lehetnél
ÉN:
és hogy mennyire vagy motivált a tanulásra
ÉN:
meg mennyire tudsz engedelmeskedni
ÉN:
még sehol se vagy :)
Ő:
itt
ÉN:
hát ez az :)
Ő:
?
ÉN:
ott an a fő kérdésem a beszégetés elején :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home